مهرساممهرسام، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه سن داره

مهرسام نبض زندگی ما

روزایی که فهمیدیم تو توی دلمی...

1393/12/11 19:43
نویسنده : مامان مهسا
156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم ماچ

سلام گلمماچ

سلام همه ی وجودمماچ

امروز میخوام خاطره ی اولین نشونه ی اومدنت رو بگم عزیزدلم

لبخند

خاطره ی روزایی که فهمیدیم یه نی نی کوچولو قراره بیاد تو زندگیمون و بشه همه ی زندگی من و بابایی

جوجوی من بعداز ظهر ساعت 4اینا بود که بی بی چک گذاشتم دل تو دلم نبود.چند دقیقه بعد دو تا خط پررنگ ظاهر شد باورم نمیشدتعجب

اول این شکلی شدم تعجبنمیدونستم چه حسی دارم و بعدش این شکلیخوشمزه

بابایی هم اون موقع پیشم بود اونم خیییییلی خوشحال شدقلب

صبح فردای همون روز رفتیم آزمایش تا خیالمون از بابت اومدنت راحت بشه.بعد از گرفتن جواب آزمایش یه نفس

راحت کشیدیم و خیالمون راحت شد که نی نی ما قصد اومدن داره قربونش بشم منخوشمزه

18مرداد بود که فهمیدیم داریم سه نفر میشیمقلب

من و بابایی وقتی فهمیدیم داری میای خیلی خوشحال شدیم 

خییییییییلی دوست دارم جوجو کوچولوی من روزشماری میکنم تا زودتر بیای پیشمون الانم که تو دلمی و داری شیطونی میکنی زبانمیدونی که توهمه ی امیدمی عزیزم

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)