مهرساممهرسام، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه سن داره

مهرسام نبض زندگی ما

خدایا مواظب نی نی ما باش...

1393/12/12 12:46
نویسنده : مامان مهسا
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلممماچ

مامانی خوبی گل پسرم، این روزا همش به تو فکر میکنم,به اولین روزایی که خدا تو رو بهمون داد مامانی من اونموقع ها خیلیکوشولو بودی ولی الان دیگه به لطف خدا خیلی بزرگ شدی و تقریبا کم مونده بیای بغل مامانی جوجو کوچولوقلب

الان 34هفته ست که توی دلمی وروجکم خیلی هم بازیگوش شدی و با حرکاتت نمیزاری مامانی تنهایی تو خونه براش سخت بگذره از خود راضی

بابا جونت دوس داره سریعتر این روزا بگذره تا ببینتت

خیال باطل

البته منم دلم میخواد زود زود این روزا تموم شه خجالتو روی ماهتو ببینم  دست و پای کوشولوتو ببوسم وهزار بار خدا رو شکر کنم که تو رو بهمون بخشید

عشق من هر لحظه فکرم درگیره اینه که وقتی به دنیا اومدی و برای اولین بار میبینمت چه حسی بهم دست میده چیکار میکنم قیافم چه شکلی میشهنیشخند

ماچ

حتی تصورشم برام سخته پسر کوچولوی من

فقط از خدا میخوام که این روزا راحت و بی خطر بگذره و مهرسامم سالم و سلامت باشه آخه مامانی تا حالا بارداری سختی داشته ولی همش فدای یه تار موی نی نی کوچولومفرشته

خدا جونم خودت مواظب مهرسام گلی من باش من به جز تو کسی رو ندارم هزاران بار شکرت میکنم که مهرسام رو بهم بخشیدی

 

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عباس پدر مهربان
13 اسفند 93 11:17
سلام ممنون به ما سر زدین . امیدوارم سالم و زیبا به دنیا بیاد